
تهران- ایرنا- سخنگوی صنعت آب کشور از کاهش ۴۰ درصدی بارندگی در کشور نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون نه تنها جیرهبندی آب در دستور کار نیست که حتی سهمیهبندی آب نیز مطرح نیست، بلکه آنچه مطرح است، مدیریت مصرف بوده است.
منبع
83 بازدید
لینک کوتاه:
https://aftabeghtesad.com/?p=4012