
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از مصرف ۲۳ درصد آب شرب کشور در این استان خبر داد و گفت: مشترکان استان تهران سالیانه ۱.۵ میلیارد مترمکعب و مشترکان پایتخت سالیانه ۱.۲ میلیارد مترمکعب آب مصرف میکنند.
منبع
100 بازدید
لینک کوتاه:
https://aftabeghtesad.com/?p=3839