به گزارش خبرآنلاین روزنامه کیهان نوشت: مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس باید به این درک برسند که رها کردن میدان تربیت به بهانه «جذابسازی»، خیانتی است که آسیبهای آن در آیندهای نه چندان دور،گریبانگیر کل جامعه خواهد شد.
23302
47 بازدید
لینک کوتاه:
https://aftabeghtesad.com/?p=136058