صادرات برق به افغانستان و پاکستان از سر گرفته شد/ خاموشی‌ها بازخواهند گشت؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: صادرات برق به دو کشور افغانستان و پاکستان پس از کاهش نیاز‌های داخلی از سر گرفته شد.

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه میزان صادرات برق به این دو کشور ۱۵۰ مگاوات است، افزود: همچنین از دو کشور ارمنستان و ترکمنستان برق وارد می‌کنیم.

صادرات برق به افغانستان و پاکستان از سر گرفته شد

وی میزان واردات برق از این دو کشور را حدود ۴۵۰ مگاوات برشمرد.

مدیرعامل توانیر در خصوص افزایش میزان صادرات گفت: صادرات در همین حد خواهد ماند، مگر این که اتفاق خاصی در مراودات آنی با کشور‌های همسایه رخ دهد.

محدودیت افزایش صادرات برق تا اطلاع ثانوی

فعلا برنامه‌ای برای افزایش بیشتر صادرات وجود ندارد و وضعیت بازار برق مطابق نیاز داخلی مدیریت خواهد شد.

73 بازدید

خبر خوش برای سهامداران «فارس» غول بازار سرمایه، ۱۲۵ هزار میلیارد تومانی می‌شود

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به‌عنوان برترین شرکت در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران، از محل سود…

کاهش ۴۰ درصدی مصرف بنزین تکذیب شد / افت مصرف جزئی است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کاهش ۴۰ درصدی مصرف بنزین را رد کرد.

منتظر قطع برق در زمستان باشید/ بلعیده شدن ذخیره گازوئیل در نیروگاه‌ها

مصرف روزانه ۱۱۰ میلیون لیتری گازوئیل در سبد سوخت نیروگاه‌های کشور، درحالی که هنوز وارد زمستان…

کاهش ۴۰ درصدی مصرف بنزین شایعه یا واقعیت؟ / این آمار از کجا می‌آید؟

در حالی‌که برخی رسانه‌ها از سقوط ۴۰ درصدی مصرف بنزین در روز نخست اجرای طرح جدید…

قیمت جهانی نفت امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ / عقب‌نشینی نفت در سایه تردیدهای اقتصادی

قیمت جهانی نفت در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ با کاهش همراه شد؛ افتی که…

تسلیم شدن وزارت نیرو در برابر خواسته آبفای تهران؛ ۱۲۰ چاه آب در نقاط مختلف پایتخت حفر می‌شود

بحران آب در تهران با عدم بارش‌ها در سال جاری به اوج خود رسید و باعث…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *