به گزارش خبرآنلاین از ایرنا، کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان در اطلاعیهای اعلام کرد: بهدلیل وقوع پدیده گرد و غبار و تداوم آن در استان، تمامی مدارس و دانشگاهها روز سهشنبه ۲۶ فروردینماه بهصورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد و فعالیت ادارات نیز بهصورت دورکاری خواهد بود.
۴٧۴٧
97 بازدید
لینک کوتاه:
https://aftabeghtesad.com/?p=48262